פריב משחקים לילדים בחינם שחקו 2.35K

בן האש ובת המים משחקים מעולים

הכירו את בן האש ובת המים

אתם וודאי מכירים את הרגעים האלה שאתם יושבים עם חברים, צוחקים, מבלים, משחקים במשחק בן האש ובת המים למשל, ופתאום מגיע הילד שלכם או הבן של השכנים שבדיוק עושים לו בייביסיטר, והוא מתחיל להתלונן שמשעמם לו… ואז מגיעה השאלה שתמיד צצה בזמן הכי לא נוח ויש לומר בזמן הכי מפריע… "אני יכול לשחק אתכם גם?" לא תמיד יש לנו מה לומר, האם המשחק בן האש ובת המים יתאים לילדים קטנים? האם המשחק בכלל חינוכי וילדים קטנים יכולים להבין אותו וגם להצליח בו מבלי להתאכזב? התשובה לשתי תהיות אלו היא "כן!". סדרת משחקי בן האש ובת המים היא סדרת משחקים המתאימה גם לילדים קטנים. מהגיל בו הילד שולט במקשי המקלדת השמים הם הגבול. המשחק מהפן החינוכי בעל ערך מוסף, משחק המלמד אותנו שבחיים לעיתים שיתוף פעולה בין שני אנשים הוא הכרחי עבור הצלחה.

בן האש ובת המים
הקליקו לכל משחקי בן האש ובת המים באתר פריב

 

בן האש ובת המים המשחק

אז אם אתם תוהים מה זה המשחק הזה בכלל בן האש ובת המים הנה תקציר. המשחק בן האש ובת המים הוא למעשה סדרת משחקים (נכון להיום) בת ארבעה חלקים. המשותף לכל המשחקים שבכולם יש עשרות שלבים ברמות קושי שונות, כמובן מתחילים באתגרים פשוטים ולאט לאט מתקדמים ומגלים שלבי משחק מאתגרים, קשים ומרתקים. המשחק בן האש ובת המים מספר על צמד דמויות שנתקל במבוכים שונים, רווי מכשולים והפתעות, ועליו לעבור את כולם לבסוף. הצמד המדובר הם הזוג שמופיע בשמו של המשחק בן האש ובת המים כמובן. עד כאן הכל נשמע פשוט ולא הכי מעניין, חכו, ממשיכים.

בן האש ובת המים ים יבשה

הבסיס של המשחק הוא אש ומים שאסור להם להתערבב אחרת תפסלו. איך זה בא לידי ביטוי. לאורך כל שלבי המשחק בכל סדרת המשחקים ישנן בריכות אש ובריכות מים. לבן האש מותר להיכנס אך ורק לבריכות האש הצבועות בכתום, ואילו בת המים יכולה להיכנס אך ורק לבריכות בצבע כחול, שהן בריכות המים. במשחק בן האש ובת המים מעבר לבריכות אש ומים כאמור, ישנן בריכות נוספות שצבען ירוק, לבריכות אלה אסור לאף אחד מהצמד להיכנס, אלה בריכות "מסוכנות".

בנוסף לבריכות שדיברנו עליהם לאורך המסלולים והשלבים יפגשו בן האש ובת המים במכשולים מעניינים שעליהם לעבור בשיתוף פעולה. לדוגמא, כדי לעבור בור, על אחד מהצמד לרוץ ראשון ולהוריד שלטר שיעלה מעלית כלפי מעלה שתוכל להעביר את מי שנשאר מאחור , לאחר מכן מי שעבר את המכשול יצטרך להביא את המעלית לשני כדי שיוכל גם הוא לעבור את המכשול. זה רק קצה המזלג ישנם אינספור מכשולים ואתגרים, ששובים בקסמם שחקנים רבים בכל הגילאים.

בן האש ובת המים הסדרה

נכון לכתיבת השורות הללו למשחק בן האש ובת המים ישנם ארבעה משחקים בסדרה. בתחילה המשחק הראשון מפגיש את הצמד בתוך מבוכיו של מקדש בלב היער או בשם הלועזי the forest temple. אם תצליחו לעבור את כל השלבים שנמצאים במקדש הזה, מצפה לכם הרפתקה נוספת הפעם בתוך מקדש האור או בלועזית the light temple. עברתם בהצלחה גם את מקדש האור? מצויין! כעת אפשר לעבור למשחק השלישי בסדרת המשחקים. המשחק השלישי מחזיר את בן האש ובת המים למקדש בלב היער להרפתקה שנייה במספר. לבסוף לאחר שתסיימו בהצלחה את המשחק השלישי בסדרה תגיעו למשחק האחרון שהעלילה שלו מקבלת תפנית ובמשחק זה נפגש הצמד בן האש ובת המים במבוכיו של מקדש הקרח בלועזית שמו the ice temple.

בטעינה