פריב משחקים לילדים בחינם שחקו 2.45K

סופר סטרייקה Supa Strikas

סופר סטרייקה Supa Strikas קבוצת הכדורגל הטובה בעולם החלה את דרכה כסדרה של חוברות קומיקס מוצלחת במיוחד. במקור עוד לפני עליית הסדרה "סופר סטרייקה" למסכים בערוץ זום ובעולם בכלל, עוד לפני שדובבו הפרקים לעברית, הסדרה שחקה תפקיד מרכזי בעולם הקומיקסים שמקורן בדרום אפריקה הרחוקה. קומיקס שהעיסוק המרכזי בו הם משחקי כדורגל בינלאומיים בין קבוצות שונות מסביב לגלובוס.
 
בשנת 2001 עלתה לראשונה הסדרה לאוויר ומאז הכל היסטוריה, עד מהרה החלה כובשת את העולם כולו וכיום משודרת
הסדרה סופר סטרייקה בשפות רבות ביניהן כמובן, עברית. בכל מדינה אליה הגיעה נוחלת הסדרה רייטינג גבוה ואהדה גדולה לא רק בקרב אוהדי כדורגל וחובבי ז'אנר המשחקים בענף זה.
 

הומור, פעולה, וכדורגל אמיתי

חברי קבוצת הכדורגל "סופר סטרייקה" מודעים לכשרונם הגדול, אך עליהם להוכיח אותו במשחקים מול יריבים מארצות שונות. הם יוצאים לחקור את שורשיו של משחק הכדורגל מסין ועד מקסיקו, את העבר של קבוצתם, השחקנים הגדולים מפעם והמאמנים הגדולים. בדרך הם פוגשים באתגרים וחווים הרפתקאות מעניינות.
 
הסדרה Supa Strikas מציגה בפני חובבי הקומיקס וצופי הסדרה הנלהבים לא מעט הומור משובח המתאים לילדים ונוער, פעולה והרבה עיניין הקשור כולו בסופו של דבר בחקר עולם הכדורגל והקבוצה. הסדרה משלבת נושאים שפוגשים אנו גם בחיים האמיתיים כמו שאיפות והגשמה עצמית, הכרת החשיבות שבמשחק הוגן, שילוב של עבודת צוות והענקת כבוד בין שחקנים בקבוצה.
 

שחקני הקבוצה סופר סטרייקה

במרכז הסדרה סופר סטרייקה עומד חלוץ הקבוצה הצעיר, שייקס, הנחשב כחלוץ המוביל בליגת העל שכמו החלוץ ליונל מסי הספרה המאתרת את גב חולצתו היא הספרה 10. הוא שילוב מוצלח של מיומנות ונחישות והחסרון שלו היא חולשתו מול פחד.
 
קול ג'ו משחק כקשר השמאלי ובזמנו הפנוי הוא גם הבעלים של מועדון הדיסקו "קול ג'ו" מספר חולצתו היא 7.
אל מטאדור – השחקן היקר ביותר בליגה, ממוצא ספרדי, קוקו ארוך מעטר את ראשו ותמיד תפגשו אותו עם משקפיים כהות. ספרת חולצתו, 20.
קלאוס – סימן ההיכר של קלאוס הוא שכשהוא עצבני מתעטש. הוא מצחיק ויש שיחשבו שהוא ליצן, אך כאשר מדובר במשחק חשוב כל כולו יהיה מרוכז בהצלחה וניצחון במשחק. אם תביאו לו שטרודל תוכלו לקנות אותו, הוא משחק כשחקן מחליף בהתקפה. על גב חולצתו המספר 2.
לנקי – משחק בתפקיד מחליף של אל מטאדור, חלוץ וחובש. מספר חולצתו 23. מראהו גבוה בעל שיער חום וצבע עורו לבן.
דאנסינג ראסטה -חוץ מאל מטאדור גם הוא מחזיק בקוק מרשים ובעל זקנקן. ספרתו היא 9 והוא בעל כישורים ויכולות מעולות על הדשא. רבים מאוהדי הליגה חושבים שהוא הקפטן הכי טוב.
ביג בו – שוער הקבוצה סופר סטרייקה, כמתבקש מתפקיד של שוער, ספרת חולצתו היא 1, ידוע כשוער הכי טוב בליגת העל, אה והוא גם קירח 🙂
נוח מורדוך – לכל שוער יש שוער מחליף וזהו תפקידו של נוח מורדוך. שעל חולצתו הספרה, 3.
טוויסטינג טייגר – ג'ינג'י בעל תנועות מיוחדות, משחק כקשר ומספר החולצה שלו היא 16.
נורת' שואו – שחקן שאיפה שתמצאו אותו לרוב תראו שחקן טוב, גם בהגנה וגם במרכז של המגרש.ספרתו היא 8 ושמו מרמז על צבע שיערו הבלונדיני.
בלוק – כשמו כן הוא, בלוק, חוסם, תפקידו בלם כמובן. הוא גם מתהדר בתואר השחקן הכי גבוה. הספרה על חולצתו היא 55 והוא לא פחות טוב בתפקיד החלוץ אם תשאלו אותנו.
איגל איי – עיניי הנשר אם תרצו בעלת יכולת מרשימה שלראייה לרחוק מעל ק"מ. אינו שחקן מן השורה אלא מחליף, או שחקן ספספל, לא רואים בכל פרק ופרק אך גם כוכב שספרתו היא 4.
גריז – שחקן מחליף בהגנה. אם הוא מפחד או עצבני לרוב תראו אותו מקיא. שיערו כתום ולעתים בעל סרט. הספרה 6 מתנוססת על חולצתו.
אלדו – בדרך כלל מתייבש על הספסל כשחקן מחליף, אך אם תראו אותו משחק זה יהיה עם הספרה 19 על החולצה.
המאמן – לכל קבוצה יש מאמן כך גם לקבוצת הכוכבים של סופר סטרייקה. "המאמן" הוא שם תואר וכך מכנים אותו השחקנים מהסיבה שאין הם יודעים את שמו כלל. נחשב למאמן הטוב ביותר בליגת העל וגם לשחקן הגדול ביותר בכל הזמנים של סופר סטרייקה. הוא מאמן קשוח כמו שצריך להיות ע"מ להצליח להוביל לאליפות.
 
הסדרה סופר סטרייקה היום ובעתיד
השנה היא שנת 2016 והסדרה סופר סטרייקה מונה עד היום ארבע עונות ששודרו בישראל, כאשר כל עונה מורכבת מכ-13 פרקים מרתקים מלאי עיניין ופאן, ואורכו של פרק נע בין 20-30 דקות של חוויה ספורטיבית גדולה. הסדרה משודרת בערוץ הילדים, ערוץ זום ZOOM וניתן לצפות שם גם בכל הפרקים המלאים.
 
אהדה גדולה, אהבה והערצה בלתי פוסקת יש לסדרה בקרב הצופים הישראליים, כמו בעולם כולו, ויש להניח שעוד עתידות לנו עונות רבות של סופר סטרייקה בעתיד הקרוב, קרוב מאוד.
 

משחקי סופר סטרייקה משחקים גדולים

צפיתם כבר בכל הפרקים של סופר סטרייקה? מוזמנים לבלות וליהנות מאוסף משחקים של סופר סטרייקה עם כוכבי הכדורגל האהובים, שחקני הקבוצה. באתר פריב משחקים תוכלו לשחק במשחקי כדורגל עם מיטב הסצנות מהסדרה, מכל עונה ועונה. משחקי סופר סטרייקה המתאימים באופיים ותוכנם לכלל חובבי הסדרה, ילדים ונוער. לצד משחקי כדורגל מלאי אקשן ופעולה תוכלו לשחק גם במשחק חשיבה וזריזות, ולילדים ישנם דפי צביעה עם הדמויות מהמרקע.

בטעינה